Seitsekümmend viis täiesti tervet vabatahtlikku paigutati mitmeks päevaks kliimakambritesse - spetsiaalsetesse seadmetesse, mis simuleerivad õhurõhku ja õhuniiskuse taset. Prantsusmaa: surnud üle 27 tuhande Koronaviirusest põhjustatud surmajuhtumite arv Prantsusmaal ületas 27 tuhande inimese piiri, päevas suri 83 inimest, teatab riigi tervise peadirektoraat. Seda nimetatakse hüperliikuvuseks.

jooksev liigesed polvede laiendamisel saasta haigus kanna

Hoiatused Arutelu põlviliiskumise mõju üle peegeldab suuremat arutelu selle üle, milline on artritöötajate kasutamise tarkus. Mitte kaua aega tagasi, arstid soovitasid artriidiga inimestel mitte töötada, usudes, et liigse stressi täiendav kahjustamine kahjustaks veelgi juba kahjustatud kõhre.

jooksev liigesed polvede laiendamisel haiget molema kaega liigeste suured sormed

Nagu selgub, aitab treening aidata inimestel, kellel on artriit, ja hiljutised uuringud leiavad, et mõnede ettekirjutustega sörkimine on hea põlve kõhre jaoks.

Vana ütlus, "kasuta seda või kaota", on taas kord ratifitseeritud.

Liigesevalu salvi tüübid

Põlve kõhre Põlve kõhre on tehniliselt tuntud kui menisk. Külgmine ja mediaalne menisk on kaks kõhre plaati, üks vasakul ja paremal pool, eraldades reieluu ja sääreluu põlveliiges.

  • Valu salvi liigestes ja venitades
  • Patoloogilised põhjused Kuidas kõrvaldada Paljud inimesed kardavad pidevat krigistamist ja liigestes lihvimist ning see paneb nad pöörduma arsti poole.
  • Geel Hobujõud liigeste jaoks; Diklofenaki salv.

Kui põlve kõhre on terve, tundub see sileda ja libeda valge kummikihina ning toimib põlveliigese stabiilsuse, määrimise ja löögikindluse tagamiseks. Siiski on see pragunenud, rebitud ja kulunud. Kui see nii on, siis lõpetate osteoartriidi, mida tuntakse ka degeneratiivse artriidina, mis põhjustab põletikku ja valu.

jooksev liigesed polvede laiendamisel kuidas geeli liigestesse sisse viidud

Harjutus ei ole halb Harvardi meeste tervisekontrollis avaldatud pikaajalises uuringus leitakse, et need, jooksev liigesed polvede laiendamisel kasutavad, ei tekita tõenäoliselt artriiti või näitavad röntgenikiirte suhtes artriiti, kui istuvad inimesed.

Stanfordi ülikooli teadlaste Ameerika ajakirjas Preventative Medicine avaldatud uuring järgnes rühmale pikamaajooksjaid ja võrdles nende põlvkonda nende inimeste grupiga, kes tegid palju vähem tööd - nad leidsid ka, et need, kes seda ei tee, ei ole suurem artriidi risk.

VÄIKEKIRURGIA PEREARSTILE. ARTOOTILISE PÕLVE ENTESIIDI SÜSTERAVI

Nende uuringute põhjal on teadlased jõudnud järeldusele, et sörkimine ei ole enamikus olukordades teie põlvedele halb. Kasu eelised Sörkimine võib olla hea teie põlve kõhre ja liigeste jaoks. Rootsi riiklik uurimus, mille on läbi vaadanud riiklik avalik raadio, küsis ühelt grupilt ohtu põlveliigese harjutamiseks ja jooksmiseks ning võrdles neid sarnaste rühmadega, kes ei kasutanud. Nad leidsid, et kõhre biokeemia paranes jooksnud inimestel.

Liigesevalu põhjused

Teadlased on spekuleerinud, et jooksmise või sörkimise mõju avaldab teie liigestele kaheksa korda suuremat kehakaalu, kui arvatakse, et see suurendab kõhre valkude tootmist, mis muudavad teie luud ja liigesed tugevamaks.

Nancy Lane, California Davise Ülikooli tervisliku vananemise keskuse direktor, kes uurib jooksjaid ja põlve probleeme, ütleb: "Kui teil on suhteliselt normaalne põlv ja te jooksite viis kuni kuus korda nädalas mõõduka tempoga, siis on olemas jooksev liigesed polvede laiendamisel põhjused uskuda, et teie liigesed jäävad terveks.

Kui te vigastate minevikus põlve või õlga, siis tekib tõenäolisem artriidi tekkimine, eriti kui eelnev vigastus nõudis operatsiooni.

Hoiatused Arutelu põlviliiskumise mõju üle peegeldab suuremat arutelu selle üle, milline on artritöötajate kasutamise tarkus. Mitte kaua aega tagasi, arstid soovitasid artriidiga inimestel mitte töötada, usudes, et liigse stressi täiendav kahjustamine kahjustaks veelgi juba kahjustatud kõhre.

Teised riskitegurid - inimesed, kes jooksevad kiirelt, mitte sörkimine, ja inimesed, kes juhivad maratone - on rohkem vastuvõtlikud kõhre probleemidele ja artriidile.

Kui olete rohkem kui 20 naela. Olulise vormiga jooksmine, jalatsite valtsimiseks sobivate kingade kandmine ja aeglane jooksmise alustamine on samuti oluline põlve kõhre ja ümbritsevate lihaste säilitamine ja tugevdamine. Populaarsed Kategooriad.